Poškozená zásilka
Byla Vám doručena poškozená zásilka?
Jak nejlépe postupovat:
Balíky České pošty:
- Zásilku včetně veškerého obalového materiálu je nutné vrátit na příslušnou poštu během 24 hodin od doručení zásilky
- Na poště zažádáte o postoupení reklamace odesílateli tj. společnosti Bartekvrata s.r.o.
- S pracovníkem pošty vyplníte příslušný formulář Prohlášení – náhrada škody
- Na základě výše uvedeného postupu Vám bude zasláno nové zboží
- Pro urychlení dodávky nového zboží, nám zašlete kopii Vašeho formuláře na e-mail obchod@bartekvrata.cz
Neplatíte žádné další náklady na poštovné.
Balíky DPD CZ , PPL , Top Trans:
v případě dodání poškozené zásilky DPD CZ , PPL a Top Trans je nutné vyplnit reklamační formulář pro poškozené zásilky. Formuláře jsou k dispozici u přepravce (u řidiče).
Pokud při přebírání zásilky zjistíte, že je zjevně poškozena, zásilku nepřebírejte a okamžitě uvědomte obsluhu pobočky. Obsluha Uloženka.cz s Vámi na místě sepíše protokol "Zápis o škodě" a zahájí s námi jednání o nápravě. Z naší strany budete o průběhu reklamace dále informováni. Nebyl-li při přebírání zásilky obal zjevně poškozen a poškození zásilky zjistíte až po jejím rozbalení, neprodleně nás kontaktujte.
KONTAKTY:
E-mail: obchod@bartekvrata.cz
Tel.: +420 774488595
POZOR, společnost Bartek vrata , s.r.o. nehradí škody způsobené dopravcem, u kterých nebyl dodržen výše uvedený postup!