Poškozená zásilka

Byla Vám doručena poškozená zásilka?

Jak nejlépe postupovat:

Balíky České pošty:

  • Zásilku včetně veškerého obalového materiálu je nutné vrátit na příslušnou poštu během 24 hodin od doručení zásilky
  • Na poště zažádáte o postoupení reklamace odesílateli tj. společnosti Bartekvrata s.r.o.
  • S pracovníkem pošty vyplníte příslušný formulář Prohlášení – náhrada škody          
  • Na základě výše uvedeného postupu Vám bude zasláno nové zboží
  • Pro urychlení dodávky nového zboží, nám zašlete kopii Vašeho formuláře na e-mail obchod@bartekvrata.cz

Neplatíte žádné další náklady na poštovné. 

Balíky  DPD CZ , PPL , Top Trans:

v případě dodání poškozené zásilky DPD  CZ , PPL  a Top Trans je nutné vyplnit reklamační formulář pro poškozené zásilky. Formuláře jsou k dispozici u přepravce (u řidiče).

Pokud při přebírání zásilky zjistíte, že je zjevně poškozena, zásilku nepřebírejte a okamžitě uvědomte obsluhu pobočky. Obsluha Uloženka.cz s Vámi na místě sepíše protokol "Zápis o škodě" a zahájí s námi jednání o nápravě. Z naší strany budete o průběhu reklamace dále informováni. Nebyl-li při přebírání zásilky obal zjevně poškozen a poškození zásilky zjistíte až po jejím rozbalení, neprodleně nás kontaktujte.

​​KONTAKTY:

E-mail: obchod@bartekvrata.cz

Tel.: +420 774488595 

POZOR, společnost Bartek vrata , s.r.o. nehradí škody způsobené dopravcem, u kterých nebyl dodržen výše uvedený postup!